Do Kompetencji Kierownika Działu Zarządzania należy nadzór nad pracami Działu takimi jak:
- dokonywanie czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżące administrowanie nieruchomościami,
- prowadzenie ewidencji najemców oraz właścicieli lokali mieszkalnych i użytkowych,
- prowadzenie wszelkich spraw z zakresu administrowania, wynajmowania oraz zarządzania nieruchomościami,
- sądowe dochodzenie roszczeń w zakresie należności czynszowych, odszkodowań za bezumowne korzystanie z lokali, obiektów i innych należności wynikających z zawartych umów oraz prowadzenie sądowych spraw o eksmisję.
Do kompetencji Kierownika Działu Technicznego należy:
- prowadzenie spraw związanych z całokształtem czynności zmierzających do utrzymania budynków w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz określenie potrzeb remontowych w tym zakresie,
- wykonywanie dokumentacji technicznej jako wytycznych dla zlecania prac projektowych oraz nadzorowanie realizacji inwestycji i robót budowlanych,